Ruilen & retourneren

We zijn erg trots op de hoezen die we maken, en wij willen zeker dat je blij bent met je aankoop.
Wanneer je een hoes terugstuurt dient deze wel in de originele staat te zijn. Wanneer je het wel gebruikt of gewassen hebt en een artikel toch terug stuurt, dan kunnen wij hier kosten voor in rekening brengen. Natuurlijk mag je het artikel wel gepast hebben.
Retourneren binnen 14 dagen is mogelijk. Je kunt een retour ook aanmelden (binnen de gestelde 14 dagen) middels het modelformulier, bijvoorbeeld door te e-mailen. Daarna heb je nogmaals 14 dagen de tijd om daadwerkelijk te retourneren.

Ruilen

Bestel via de website je nieuwe artikel en stuur het oude artikel retour.

Retourneren

Stuur het product terug met de retourbon. Bij het terugsturen zijn de verzendkosten (van jou naar CoverBee) voor rekening van de klant.

N.B.: Voeg de retourbon (PDF) toe bij het retourneren van een artikel! Hierop staan al je gegevens en zorgt voor de snelste afhandeling. Je kunt ook gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping.

Retouradres

CoverBee
Pascalstraat 3 (geen bezoek of ophaaladres)
3335 LS Zwijndrecht
Nederland

Hebben jullie mijn geretourneerde goederen ontvangen?

Zodra je pakket ons magazijn bereikt heeft, neemt onze afdeling Klantenservice contact met je op per e-mail. In het onwaarschijnlijke geval dat je toch geen e-mail van ons ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice op.
Als je gekozen hebt voor het versturen met een barcode, vermeld dan het barcode nummer wanneer je contact met ons opneemt.

Zo wordt het geld terugbetaald

Als jij je artikelen retourneert, krijg je het aankoopbedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug op het rekeningnummer (van je iDEAL betaling) of PayPal (Credit Card) account waarmee je de bestelling afgerekend hebt. Wij laten je per e-mail weten wanneer je retourzending bij ons is aangekomen.